torsdag den 14. april 2011

En Ny Følelse

'Bombetrussel på Frederikssund S-togsstation'
Say what?.. Det er jo omkring 17 kilometer væk?
For første gang i mit liv har jeg haft den følelse af angst som en uskyldig borger.
Jeg overvejede at tage afsted til Bornholm i dag, hvilket jeg er ret glad for at jeg ikke gjorde nu.
Heldigvis er intet sket med nogen, og så vidt jeg ved, er ingen bombe blevet sprunget. Men er du gal hvor var det ubehagelt at være vant til at være tryg på lille Bornholm, og så pludselig tænkte - der skulle have været sprunget en bombe nu, på min nærmeste station? Puha.. Det var wierd!
Jeg håber aldrig at jeg skal opleve at få den oplysning igen - til gengæld synes jeg at det har gjort mig en tanke rigere, at kende den side af mig selv.

I morgen går turen så til bornholm, hvor jeg skal koge lidt musik sammen, drikke lidt øl og grille. Det bliver dejligt at komme væk fra Sjælland, stress og sjusk. - UH! og det næsten bedste ved Bornholm.. ordenlig kaffe! Nøj hvor bliver det dejligt!