onsdag den 7. december 2011

situationen


Dagen er gået med tidsspilde fra 8.15 til 15.30.
Facebook, og atter unødvendige ting..
USERIØSTUSERIØSTUSERIØST
 - Jeg håber dog at i morgen bliver bedre med hensyn til skole,
uden de store forhåbninger.


Dagen i morgen ser ud til at byde på en 2bloksskoledag, i form af samfundsfag..
Her efter turen går til biografen med Emilie, og se:
In Time - http://www.imdb.com/title/tt1637688/




Efter tre uger med et par fede spillejobs,
kommer de næste par weekender til at gå med mere arbejde, og juleferie allerede fra d. 16!
'sæson-frokost' med EUX drengene d. 17, og Bornholm i Juleferien.
Det ser jeg rigtig meget frem til.
Og så bliver nytåret fejret på Sjælland, i selskab med Emilie, som fylder 18, selvsamme dag.

- LEAVE NO STONE UNTURNED
er den nye undertitel på min blog..
Jeg fandt citatet på google, ved et tilfælde.
Men det har tiltalt mig meget, og jeg har tænkt meget på det siden hen.
At man skal undersøge en hvilken som helt mulighed.
Man skal gribe en hver chance for at få en oplevelse.
Det minder mig om citatet:

“Life begins at the end of your comfort zone.” 
- Neale Donald Walsch