onsdag den 7. december 2011

Vi prøver igen.

Jeg har lige fundet ud af at jeg savnede at skrive mine tanker ned, og give dem ud til verden, og give den valget til at læse det eller ej. Bare det at give muligheden, det har jeg savnet.
Dog har jeg så, lige inden jeg skulle til at skrive det her, set at min kæreste også lige er begyndt at blogge igen. Så det skal jeg nok få lov til at høre for! ;-)
Så jeg vil lige udnytte situationen til at henvise til hendes blog: http://smaaovervejelser.blogspot.com/

Men jeg vil som sagt begynde at dele lidt tanker, osv med verden igen. Små dele af min hverdag, for at lette hjertet, og for at give lidt indsigt i hvad jeg tænker, og foretager mig.
 - Der  kommer nok, allerede senere i dag, et par opslag med hvad der er sket de sidste par måneder, og hvad der er planen i fremtiden!
Så må vi se om det holder stik!