søndag den 1. januar 2012

2011 - Highlights

BHE
- Jeg nød den første del af 2011 på Baunehøj Efterskole.
Jeg blev mere bevidst om mig selv, lærte de bedste mennesker at kende, og udviklede bånd og egenskaber. En del af mit liv jeg absolut ikke fortryder. Lindehuset har gjort, og gør stadig stort indtryk på mig.
En stor tak til Peder, som har vist mig en vigtig del af livet.
Til Bjørn, for at kæmpe en brag kamp med/mod mig.
Til Jan, for at lære mig at man godt kan være ride- & tangolære, og maskulin samtidig.
Og stort tak til Uffe, for at holde fast i alle tråde, og stadig lære os alle sammen:
'Menneske er ikke noget man er, det er noget man bliver.'

SOMMERFERIE
- Jeg brugte en uge med Emilie, alene hjemme, hos hende. Det var utrolig rart at vi kunne enes og samarbejde så meget, at vi kunne styre en hel uge, med hensyn til hvem der gjorde hvad, og stadig nyde det hele - uden de store uenigheder. Det bekræftede mig meget.

VENNER
- Jeg har lært meget om venskaber. At venner er ikke bare noget man har, eller man er - men venner er noget man kan gøre sig fortjent til, og noget man skal kæmpe for.
Og ikke mindst hvem der er rigtige venner, og hvem der kun er der når det hele er problemfrit.

HJEMMEFRONT
- Jeg er begyndt på grundforløbet til at være elektriker, på Sjælland. LANGT væk fra moar, og sin egen seng. Jeg bor på skolehjem, og lever på 11 m2 med en værelseskammerat, og har nu 'kun' 5 måneder tilbage.

DJ
- Jeg startede året med at lægge titlen som 'DJ' på hylden, for at komme lidt til hægterne igen. Jeg er siden begyndt at spille lidt rundt omkring på Sjælland, og er med i pladeselskabet FUME som performer. Det er begyndt at tage form. Det er virkelig lækkert, og jeg håber kun det udvikler sig i 2012.

BARE Events
- The Wave & Café Hit'en. To store ting, som vi i BARE Events stod for i 2011. Det har været spændende at være et led til udvikling og handling på Café Hit'en. Som grafiker i BARE Events står jeg for størstedelen af plakater, og eventuelle visuals.


Alt i alt har 2011 været det mest spændende år i mit liv, indtil videre. Jeg har lært meget om mig selv, og om andre. Jeg føler mig klar på 2012, og har taget hul på det sammen med Emilie, og hendes 18 års fødselsdag, samtidig.

Lad 2012 blive et år, fyldt med positive minder, kreativitet, og gåpåmod!