onsdag den 25. januar 2012

Det modsatte..

Fotograf: Tobias Hasselbalch
Jeg startede med at skrive 'hver dag er ikke en hverdag', lige da jeg flyttede ind på skolehjemmet i Valby.
'..Man skulle blot sætte sig et nyt sted i toget hver dag..'

Well..
Man finder jo let de sted i toget som er tættest på der hvor man skal af, for at spare de værdifulde 10 sekunder.
Jeg tror bare at jeg havde forventet noget andet, og havde sat næsen op efter noget helt andet, end hvad jeg har opnået.

Jeg har lært hvor meget man egentlig skal tænke på, og jeg synes alle mennesker er super privilegeret - bare for at leve, og have et sted at sove. Jeg frygter for at flytte helt ud i egen lejlighed, og for at skulle stå for mit liv helt alene.

Lige nu går mine tanker meget på 2012, hvad vil der ske?
Jeg glæder mig til sommer, og nyde solen, grille med disko drengene, nyde livet, være glad og nynne med på et sommer hit. Men jeg ved slet slet ikke hvad jeg skal efter sommerferien. Jeg ved ikke om jeg vil fortsætte som elektriker, eller om jeg vil starte som event-tekniker eller på HHX. Og hvis jeg starter på HHX om det så skal være på Sjælland eller Bornholm. Sikkert og vidst er i hvert fald, at jeg ikke er på skolehjemmet efter sommerferien, for det er for dårlige forhold til mig.

FITNESSDK, er blevet stedet jeg hopper hen og slapper af, og får ro i krop og hoved, så ofte som muligt. Som udgangspunkt går jeg efter at komme derop, alle dage hvor jeg har fri kl. 14 eller før, ved mindre jeg skal til Bornholm. Det er virkelig toppen!

Nu vil jeg rydde lidt op på mit værelse, og derefter på min computer, og så? Så vil jeg smutte ned i TV-stuen og være Paradise-Pusher.