torsdag den 26. januar 2012

En rolig dag med tanker

Fotograf: Tobias Hasselbalch

Jeg har - stil' og roligt knald på!

Dagen er suset stille forbi med CV og ansøgningsskrivning. Fra 8.15 til 14... Tungt, men nødvendigt, og med et ganske tilfredst resultat. Jeg har fundet ud af hvor meget design betyder i den slags, og har forsøgt at gøre det så godt som jeg nu engang kan. Men der bliver nok ændret lidt alligevel i løbet af weekenden, som kommer til at foregå på Bornholm.

Jeg har været forbi indre by, og fået en kop kaffe med Anders, som var på vej til Bornholm. Vi var forbi Humac og købe Steve Jobs Citater. Inspirerende og enkel bog. I LIKE!

Efter en tur i FitnessDK går turen så ned og spille i TorsdagsCafeen på skolehjemmet. Det skal nok blive godt, og hyggeligt.

 - Imorgen kommer primært til at gå med at lave musik til Mikkel Frigaard, til hans show til Byrge 2012. Jeg håber meget på, at få lov til at komme ind og se showet, men som det er nu, er det vidst ikke hélt muligt.. Meeen mon ikke...

Jeg har i dag lært, at hvis det ikke er en nødvendig eller fangende tekst, har man kun lyst til at læse den første, eller de første to linjer. Der skal være noget der fast holder læseren, som giver lyst efter et svar. Et spørgsmål som man søger svar på, eller noget information man gerne vil have. Det vil jeg forsøge at bruge mere i fremtiden.

Hav en dejlig aften!