mandag den 20. februar 2012

Tweaks..

Som I nok ved er jeg stor stor tilhænger af Apple, og ikke mindst at jailbreake min iPhone. Her lørdag aften hentede jeg så en stribe ny software og tweaks, for at få et nyt design på min iPhone. Og som jeg skrev på min Twitter, ville jeg smide en liste op her, med hvad og hvorfor.



  • Typophone - Awesome lockscreen
  • Tap2Lock - Cool feature
  • FlipOver - Låser / lydløs, når du vender din iPhone med ryggen opad
  • QuickTweet - Send Tweets fra meddelelscenter
  • ColorKeyboard - Gæt....
  • Springtomize - Til at fjerne 'TELIA', ikon navne, og lave en ekstra række på springboardet
  • Barrel - For lækkert sideskift
  • Multifl0w - Exposé til iOS
  • iAP Cracker - Gratis in-app køb


Ellers så vil jeg selvfølgelig sige at der er kommet iMessage Beta til Lion. Super genialt og ikke uventet.
Super lækkert men an masse nye ting, til at holde de kommende skoledage lidt spændende igen.